KLM Havayolları, Sanal Topluluk Oluşturuyor! 0

İnteraktif teknolojiler, dünyadaki markalar ve tüketiciler arasında gerçek, sanal bağlantılar kurmaya yardımcı oluyor.

Topluluk inşası günümüzün büyük ve küçük markaları için önemli. Fiziksel olayların zamanı ve yeri olsa da, teknolojik yenilik ve iyileştirme sayesinde, sanal etkileşimler ve topluluk oluşturma, lider perakendecilerin stratejilerinin giderek daha popüler bir parçası haline geliyor.

PSFK’nın yakın zamanda yayımladığı Yeni Nesil İçerik Deneyimleri Oluşturma raporuna, en iyi üç markanın dünyadaki paylaşılan sanal deneyimler gerçek bağlantılar ve topluluklar oluşturmak için etkileşimli teknolojilerden nasıl yararlandığını gösteriyor:

Fortnite x Marshmello

Popüler video oyunu Fortnite, 10 milyondan fazla sanal katılımcıyı çekerek, oyun içinde paylaşılan, gerçek zamanlı bir konser deneyimi yaratmak için DJ Marshmello ile işbirliği yaptı. Konsere öncülük eden oyun sadece “Showtime” modunu sunacak şekilde değişti ve oyuncular öldürüldüklerinde gösteriye dönerek samimiyet duygusunu yaratabildiler. Konser, Marshmello’nun en büyük hitleri için yaklaşık% 24.000 oranında video akışı tetikledi ve şov sırasında gerçekleştirilen şarkılar için bir satış artışı görüldü.

Staramba

3D tarama sistemi Staramba, tüketicilerin kendilerini sporcular ve ünlüler de dahil olmak üzere en büyük 3D avatar veritabanını içeren sanal gerçeklik dünyasına sokmalarına olanak sağlayan Staramba.spaces adlı bir bulut veritabanı oluşturdu. Teknoloji, insanların kendi sanal alanlarını tasarlama ve kontrol etmenin yanı sıra arkadaşlarla tanışma, etkileşime girme ve iletişim kurmalarını sağlar. VR platformu, kullanıcıları yaratıcılıklarını ifade etmeleri ve aksi takdirde tanışma fırsatı bulamayacakları insanlarla sosyal olarak etkileşim için teşvik eder.

KLM

Hollandalı havayolu şirketi KLM, yaratıcı seyahat acentesi DDB Unlimited ile ortaklık kurdu ve seyahat edenlerin gittikleri ülkeden ayrılan başka bir havaalanındaki birisiyle bağlantı kurmasını sağlayan etkileşimli bir hologram standı olan “Take Off Tips” i yarattı. Stand, iki kişi arasında daha kişisel bir bağlantı oluşturmak için yüz tarama ve hologram projeksiyon teknolojisini kullanıyor.

Sanal bağlantılar, markaların ve perakendecilerin etkileşimi sağlamak için içerik kullanmasının yalnızca bir yolu. Daha derine dalmak için şimdi mevcut olan Yeni Nesil İçerik Oluşturma raporunun tamamını indirin.

Önceki MakaleSonraki Makale

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.