Prontotour Yeni Markası ProntoPlus’ı Tanıttı
Prontotour en verimli seyahat için ProntoPlus markasını geliştirdi. Yeni marka her yıl yaklaşık 2 bin kişiyi bin euro’dan başlayan fiyatlarla yurtdışına götürecek. 20 kadar ürünü içinde barındıran ProntoPlus, en lüksü değil en iyisini yaratarak iz bırakacak bir deneyim hedefliyor.

Prontotour‘un yeni markası ProntoPlus‘ın tanıtım lansmanı St. Regis İstanbul’da yapıldı. Düzenlenen toplantıda konuşan Prontotour Yönetim Kurulu Başkanı Ali Onaran, “Tüm Türkiye’ye yurtdışı turlarını paketleyerek satıyoruz. Kalite-fiyat oranı olarak en uygun şekilde yapmaya çalışıyoruz. Bunu daha az kişinin katıldığı küçük gruplarla ve daha aykırı destinasyonlara dönük düzenlemek istedik. Bunu küçük bir camiaya değil de tüm Türkiye’ye yayarak yapmak istedik” dedi.

ÜNLÜ REHBERLER VAR

Toplantıda konuşan ProntoPlus Exclusive turlar sorumlusu Neslihan Kılıç Gediz, “ProntoPlus seyahatlerin en pahalısı kesinlikle değildir. En lüks seyahati yaşatmaya aday da değildir. ProntoPlus’un en belirgin özelliği klasik tur programlarında olmayan arka sokak ve farklı eserleri keşfe çağırması. 87’den fazla ülkeye tur yapıyoruz. ProntoPlus ile ayak basmadık yer bırakmayacağız. Dünyada her sene trendler değişiyor. Yeni trend maceranın peşinden koşarak yeni yerler keşfetmek. Bütün organizasyonlarımızda en doğru coğrafyada en doğru zamanda bulunmayı amaçlıyoruz. Küçük gruplarla seyahat edip herkesle birebir ilgilenmek istiyoruz. Konusunda uzman akademisyen veya ünlü rehberler ile seyahat ettiriyoruz. Evden havalimanına özel transfer ve ön bilgilendirme gibi ek hizmetlerimiz var. Prontotour’un kalitesini arkamıza alarak güzel projelere adım atmak istiyoruz” dedi. Gediz şöyle konuştu:

BİN EURO İLE 9 BİN EURO ARASINDA DEĞİŞEN 15-20 ÜRÜN

“Programlarda çok lüks otelleri değil en iyi oteli seçiyoruz. Transsibirya çok ilgi gördü. Kuzey ışıkları oldukça popüler, Fransa’nın küçük köyleri revaçta. Grup sayımızı 15-20 kişiyle tutuyoruz. Farklı konseptlerde program yapmaya çalışıyoruz. Bir programı kaçıran diğeri için önümüzdeki yılı beklemek zorunda. Bin 500-2 bin kişiyi bu program ile seyahat ettireceğiz. 15-20 civarında ürünümüz olacak. Fiyatlarımız bin euro ile 9 bin euro arasında değişiyor. Örneğin Provence bin euro’dan satışa çıktı. Transsibirya 6 bin euro’dan satışa çıktı. Mehmet Turgut dışında Serra Yılmaz ve Ayhan Sicimoğlu gibi isimlerle de çalışmayı düşünüyoruz.”

Kaynak: Turizmde Bu Sabah

Çok Gezen Çok Tozan, Az Biraz Deli, Biraz da Yazan Çizen, Ucundan Web Tasarımcısı, Çılgın bi Proje Canavarı, Aa Unutmadan Az Buçuk da Fotoğrafçı.